środa, 12 sierpnia 2015

Siedzisko kot

poduszki DIY
poduszka kot

Do kolekcji poduszek postanowiłam zrobić siedzisko, kota. Czasami lubię oglądać filmy na podłodze lub po prostu podłożyć pod plecy. Myślę, że super sprawdziłaby się także dla dziecka, które lubi bawić się na podłodze. Można ją także użyć jako ozdobę na kanapę.

1. Z brązowego materiału wycięłam dwa duże koła o średnicy ok. 43cm. Jako materiał użyłam męski sweter (kupiony w sklepie second hand). Z białego, bawełnianego materiału wycięłam 2 kółka na oczy (odrysowałam od kubka) oraz nos. Z szarego materiału (z rękawów od swetra) wycięłam uszy. Natomiast z czarnego materiału wycięłam pasek o średnicy 10 cm i długości odpowiadającej obwodowi koła. W związku z tym, że nie miałam tak długiego litego kawałka materiału, zszyłam dwa krótsze kawałki. Wycięłam także malutkie kółeczka na środki oczu. 











2.  Do jednego brązowego koła przyszyłam oczy i środki oczu oraz nos. Z białej grubej nici wyszyłam wąsy. 











3. Następnie przyszyłam uszy.











4. W kolejnym etapie przyszyłam czarny pasek materiału, tak jak jest to widoczne na poniższym zdjęciu.











5. Do całości przyszyłam drugie, brązowe koło pozostawiając otwór na włożenie wypełnienia. 

6. W środku siedziska umieściłam wypełnienie i zszyłam otwór. Jako środek siedziska wzięłam wypełnienie z poduszki (najzwyklejsza poduszka z marketu za kilkanaście złotych wystarczy na kilka pluszaków/poduszek).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz