czwartek, 20 sierpnia 2015

Ramka na zdjęcie - z różyczkami 3D

ramka z filcu

Potrzebne materiały:
  • czarny filc o grubości 3mm,
  • czerwony, różowy, biały, zielony filc o grubości 1mm,
  • 8 samoprzylepnych kryształków,
  • tektura,
  • pistolet do kleju lub inny klej,
  • opcjonalnie: magnes, sznureczek, wstążka, drucik (do zaczepienia)

1. Z czarnego filcu wycięłam prostokąt o wymiarach 20cm x 15cm, a z niego ramkę o wymiarach wszystkich krawędzi po 2,7cm. Z tektury wycięłam prostokąt o wymiarach 19,5cm x 14,5cm (musi być nieco mniejszy, aby nie wystawał poza krawędzie ramki). Z czerwonego, białego, różowego filcu wykonałam różyczki. Sposób wykonania różyczek znajdziecie tutaj: róża z filcu, kwiatek z filcu. Należy oczywiście wykonać je proporcjonalnie mniejsze, aby pasowały do ramki.  Z zielonego filcu wycięłam listki.











2. Ramkę przykleiłam do tektury za pomocą pistoletu na klej (więcej informacji na temat pistoletu i klejenia na gorąco znajdziecie tutaj: materiały). Jednej krawędzi nie skleiłam, aby umieścić w ramce zdjęcie.












3. Różyczki i listki również przykleiłam za pomocą pistoletu na klej. Na koniec ramkę ozdobiłam samoprzylepnymi kryształkami.











Opcjonalnie można ramkę podkleić od spodu magnesem, tak jak w przypadku poprzednio wykonanej ramki ramka kubek i przyczepić na lodówkę. Można także robić zawieszkę ze sznureczka lub wstążki i powiesić na ścianie.

1 komentarz:

  1. Witam, ciekawa rameczka myślę, że włożona do niej fotka będzie wyglądać ładnie, zapewne powieszona na ścianie czy też ozdobnej tablicy również zaprezentuje się fajnie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń