niedziela, 23 sierpnia 2015

Ramka na zdjęcie - sowa

ramka z filcu


Potrzebne materiały:
  • niebieski, brązowy, czarny filc o grubości 1mm, 
  • tektura (blok techniczny),
  • 2 ruchome oczka, 
  • pistolet na klej lub inny klej,
  • opcjonalnie: magnes, sznureczek, wstążka (na zawieszkę),
1. Z niebieskiego filcu i tektury wycięłam kształt widoczny na poniższym zdjęciu. Z brązowego filcu wycięłam tylną powierzchnię sowy. Z czarnego filcu wycięłam 2 kółeczka (pod oczka) oraz zdobienia sowy.  Z niebieskiego filcu wycięłam także łapki.












2. Czarne elementy przyszyłam do niebieskiego filcu (do sowy). Przyszyłam łapki i przykleiłam ruchome oczka. 











3. Za pomocą pistoletu na klej przykleiłam tekturę do filcu (więcej informacji na temat klejenia na gorąco i pistoletu do kleju znajdziecie tutaj: materiały).  Ma to za zadanie usztywnienie konstrukcji.










4. Następnie przykleiłam brązową powierzchnię sowy z filcu do reszty (również za pomocą pistoletu na klej). Zostawiłam górną krawędź wolną, aby włożyć zdjęcie do ramki). 











Opcjonalnie można ramkę podkleić od spodu magnesem, tak jak w przypadku poprzednio wykonanej ramki ramka kubek i przyczepić na lodówkę. Można także robić zawieszkę ze sznureczka lub wstążki i powiesić na ścianie.

Inne ramki na zdjęcia:



ramka z filcu

ramka z filcu

ramka z filcu

ramka z filcu

1 komentarz:

  1. Witam, ramki na zdjęcia są ładne, każda z nich jest oryginalna, można je dobrać do wnętrza, szczególnie sowa, moim zdaniem super pasuje do pokoju dziecięcego, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń