poniedziałek, 23 listopada 2015

Dekoracyjne pudełka z pokrywką

Witam! Poniżej pokażę kolejne, ostanie w tym roku pudełka ozdobne. Mam nadzieję, że będą dla Was inspiracją. Kolejny cykl pudełek i innych ozdób wznowię po nowym roku, gdyż teraz przymierzam się do projektowania i wykonywania ozdób świątecznych. Wszystkimi pomysłami oczywiście podzielę się na blogu. Sposób wykonania pudełek, krok po kroku wyjaśniłam we wcześniejszym wpisie, który znajdziecie tutaj: ozdobne pudełka.

Pudełko w serduszka

 

pudełko DIY

pudełko DIY

pudełko DIY


Mini pudełko z kwiatkami

 

pudełko DIY

pudełko DIY

 

Kolorowy pojemniczek

 


pudełko DIY

pudełko DIY

 

Prezentowy zestaw w kropki

 

pudełko DIY

pudełko DIY

wazonik z butelki

wazonik DIY

 

Nazwałam ten zestaw prezentowym, ponieważ został on wykonany z myślą o koleżance z pracy, do której powędrował.  

  
Moje wcześniejsze prace w tej tematyce znajdziecie tutaj:


Zapraszam serdecznie do oglądania prac i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami! Które pudełka najbardziej się Wam podobają?

 

2 komentarze:

  1. Witam, prezentowane pudełka oraz prześliczny komplet prezentowy to po prostu bajka, bardzo ładne, jestem zachwycona pomysłowością, kolorystyką, każda wykonana rzecz przyciąga wzrok i super ozdobi miejsce w którym się znajdzie, a obecnie fajny upominek gwiazdkowy, gratuluję i pozdrawiam ):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Właśnie tak się zastanawiałam czy może być to dodatkiem do prezentu gwiazdkowego. Dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam!

      Usuń