wtorek, 2 lutego 2016

Drzewko ledowe


świecące drzewko

lampka drzewko


Do wykonania ozdobnego drzewka potrzebne jest:
  • filc o grubości 1mm w dowolnych kolorach,
  • 6 łodyg z drutu florystycznego średniej długości,
  • cienki drut florystyczny na rolce,
  • lampeczki ledowe na baterie (ja kupiłam takie 15 sztuk),
  • pistolet do klejenia na gorąco,
  • podstawka do drzewka - ja użyłam pokrywki od pudełka po patyczkach kosmetycznych,
Więcej na temat materiałów, oraz gdzie je zdobyć znajdziecie tutaj:  materiały.

1. Kwiatki z filcu wykonywałam już wcześniej i krok po kroku pokazywałam we wcześniejszych postach jak je zrobić: Kwiatki z filcu. Należy oczywiście dostosować wielkość kwiatków do własnego drzewka.

2. Łodygi z drutu florystycznego tworzą podstawę drzewa, owinęłam je cienkim drucikiem florystycznym formując drzewko. Dodatkowo dołączyłam lampeczki, łącząc również tym samym drucikiem florystycznym.

3. Pień drzewa i gałązki owinęłam paseczkami z brązowego filcu, przyklejając pistoletem na klej.

4. Do drzewka przymocowałam kwiatki (nie było konieczności klejenia).

5. Na koniec drzewko przykleiłam do podstawki za pomocą pistoletu na klej.

6. Podstawkę ozdobiłam zielonymi listkami z filcu.

Drzewko oczywiście można ozdobić w dowolny sposób. Ja użyłam kwiatków z filcu. Jeżeli macie inne pomysły lub pytania to piszcie! Chętnie posłucham Waszych rad.

Enjoy! 

1 komentarz:

  1. Witam, widzę nowy pomysł, przedstawione drzewko bardzo mi się podoba, jest oryginale i przede wszystkim kolorystyka, łagodne pastelowe barwy i na dodatek podświetlone światełkami zapewne prezentują się ładnie i fajnie popatrzeć na taką ozdobę, która wnosi trochę światełka w te długie wieczory, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń